loading...
اجاره ماشین
زهرا بازدید : 33 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید فالوور

خرید فالوور با مجموعه ای اقدامات در مدیریت پیج مانند افزایش فالوور هدفمند فعال ، تبلیغات اینستاگرام باعث بالا رفتن بازخورد پیج مشتری میشود. همچنین با توجه به بالا رفتن بازخورد پیج شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خواهید بود.خرید فالوور، خرید ویو ( بازدید اینستاگرام) و افزایش کامنت خواهید بود. ما در مدیریت پیج اینستاگرام با برنامه ریزی مدون و بروزرسانی روزانه پیج اینستاگرام و واکنش نشان دادن به رویدادهای مختلف با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و البته ساخت پست‌های گرافیکی و ساخت انواع تیزر های تبلیغاتی مانند موشن گرافیک و یا کلیپهای حرفه ای ضمن احترام به مخاطبان، سطح حرفه‌ای بودن کسب و کار شما را ارتقا می‌دهیم.

خرید فالوور یکی از روش های مناسب برای بالا بردن بازخورد واقعی در پیج است.

خرید فالوور واقعی

اگر به دنبال بازخورد واقعی از فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام هستید، جدا از خرید فالوور واقعی باید با گروهی حرفه ای که در این زمینه تجربه و تخصص دارند همکاری کنید. تیم گلد فالوور مدیریت پیج مشتری را از صفر تا صد بر عهده میگیرد یعنی در واقع تمامی اقدامات لازم و مرتبط را طوری برنامه ریزی و هماهنگ میکند که در نهایت مشتری با بازخورد واقعی رو به رو شوید و از این طریق به اهداف مشخص شده ی خود میریسید. در کسب و کار های امروز نقش شبکه های اجتماعی بسیار پر رنگ است و قطعا مدیریت پیج اصولی همراه با خرید فالوور میتواند برای شما مشتریان نهایی به ارمغان بیاورد.

 

سایت ما برای خرید فالور در زیر است 

خرید فالوور.com

تبلیغات در اینستاگرام (هزینه یا بازخورد؟)

شاید این جمله را بارها شنیده اید که تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است اما چرا هنوز برخی برای هزینه کردن در تبلیغات دو دل هستند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی این روز ها بازخورد بهتری حتی از تلوزیون دارد. در ایران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام طوری همه گیر است که حتی افرادی که آشنایی زیادی با اینترنت و شبکه های اجتماعی ندارند در آن عضو و فعال شده اند. با توجه به مخاطبان گسترده در این شبکه اجتماعی پیجهایی با موضوعات جذاب که قطعا مخاطبان زیادی دارند اقدام به تبلیغات برای دیگران میکنند. اگر بخواهید با تمامی این پیجها ارتباط برقرار کنید و هر یک را بصورت آزمون و خطا تبلیغات را با آنها امتحان کنید حتما با هزینه های سر سام آور رو به رو میشوید و بازخورد مورد نظر خود را نیز دریافت نمیکنید.
تیم گلد فالوور با توجه به سابقه طولانی در تبلیغات در اینستاگرام و برقراری ارتباط با اکثر صاحبان پیجهای تبلیغاتی میتواند بهترین پیج ها را برای موضوع تبلیغاتی مشتری در نظر بگیرد و با صرف هزینه های معقول، میتوانید به بازخوردی که در نظر دارید برسید.

 خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور در زمینه خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور میتواند به شما کمک کند. افزایش فالوور اینستاگرام به شما و کسب و کار اینترنتی شما کمک میکند در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شوید. برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام از گلدفالوور شما نیازی به ارائه پسورد اینستاگرام خود ندارید همچنین در صورت ارائه نشدن خدمات اینستاگرام از طرف خرید فالوور شما میتوانید تا مدت زمان مشخص در قوانین اینستاگرام ما  هزینه خود را پس بگیرید. لطفا پیش از خرید در محصول دقت کنید تا فالوور مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید. انواع خرید فالوور اینستاگرام در زیر

توضیح داده شده است.

خرید فالوور فعال

خرید فالوور فعال اینستاگرام لایک زن همچنین خرید فالوور ایرانی میتواند کمک کند تا صفحه شما جذب فالوور واقعی انجام دهد و به اکسپلور رفتن پست اینستاگرام شما کمک کند. خرید فالوور واقعی برای هر کسب و کاری این روز ها به یک باید تبدیل شده.

 

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام ایرانی جزئی از خدمات اینستاگرام خرید فالوور است. لایک اینستاگرام و بازدید پست اینستاگرام به رفتن پست به صفحه اکسپلور کمک میکند و جلوه بهتره به صفحه شما میدهد. لایک خودکار پست ها نیز از خدمات ما میباشد بدین صورت که میتوانید لایک خودکار تهیه کنید و دیگر نگران خرید لایک برای پست اینستاگرام خود به صورت تکی نباشید. خرید فالوور به شما از طریق درگاه اختصاصی بانک سامان خرید امنی را ارائه میدهد.

تبلیغات اینستاگرام

اگر خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک و … برای شما کافی نیست خرید فالوور راهکار های تبلیغاتی مانند طراحی سایت و تبلیغات اینستاگرام را ارائه میدهد. برای تبلیغ صفحه خود از طریف خود اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

 

 

آیا فالوور ها ایرانی هستند؟

بستگی به پکیجی که خریداداری میکنید دارد!  بعضی از فالوور های خریداری شده در خرید فالوور ایرانی و بعضی خارجی هستند و ملیت های مختلف دارند!

خرید فالوور با سال ها سابقه در زمینه فروش فالوور ایرانی و فالوور واقعی اینستاگرام فالوور های ایرانی را برای مشتریان خود ارسال میکند.پس از خرید فالوور اینستاگرام سفارش های فالوور واقعی اینستاگرام و لایک اینستاگرم خرید فالوور معمولا 10 درصد بیشتر ارسال خواهند شد و اگر در بین فالوور ها به صورت معدود و ناخواسته از کشور های دیگر ارسال شود با این درصد فالوور اضافه جبران خواهند شد.

نا گفته نماند با توجه به الگوریتم های منطقه ای و جغرافیایی اینستاگرام پس از خرید فالوور ممکن است کاربران کشور های همسایه نیز به صورت طبیعی شما را فالو کنند که از فالوور های ارسالی ما نیستند و ما کنترلی روی آنها نداریم.

 

آیا فالوور ها واقعی هستند؟

بله، اما از چه نظر؟ تعدادی از پکیج های خرید فالوور که در وبسایت موجود هست فالوور های واقعی هستند. فالوور واقعی به این معنی که اکانت ها همگی توسط انسان ساخته شده و با شماره تلفن در اینستاگرام وریفای یا تایید شده‌اند و بوسیله روبات ساخته نشدند.  با خرید فالوور واقعی ایرانی از گلدفالوور میتوانید به پیشرفت پیج اینستاگرام خود در ایران کمک بیشتری کنید. البته فالوور واقعی صرفا به معنای این نیست که این فالوور های ایرانی از محصولات شما خریداری کنند و یا برای شما کامنت بگذارند. اگر این قصد را دارید پیشنهاد می‌کنیم از پلن های فالوور واقعی و فعال و فالوور هدفمند خرید فالوور خریداری کنید (در صورت موجود بود). ولی اگر مایل به افزایش فالوور اینستاگرام به صورت معمولی هستید یعنی صرفا رقم فالوور با فعالیت پایین، ما خرید فالوور اینستاگرام معمولی و با کیفیت را پیشنهاد میکنیم.

 

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش؟

پس از خرید فالوور اینستاگرام از سایت خرید فالوور به دلیل واقعی بودن فالوور ها (بستگی به پلن خریداری شده)، اگر شخصی قصد آنفالور شما را داشته باشد ما نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم و ریزش فالوور ها بستگی زیادی به فعالیت شما خواهد داشت. در هر صورت ما به صورت رایگان و هدیه حدود 10% فالوور ایرانی بیشتری برای مشتریان خود ارسال می‌کنیم تا این ریزش احتمالی جبران شود و شما رقم واقعی فالوورایرانی واقعی که خریداری کرده‌اید را دریافت کنید. پیشنهاد میکنیم پس از خرید فالوور اینستاگرام فعالیت خود را به صورت مرتب در اینستاگرام انجام دهید و همچنین پست های شما از گرافیک و محتوای خوبی برخوردار باشند تا ریزش به حداقل برسد.

همچنین میزان ریزش فالوور اینستاگرام در خود پکیج ها ذکر میشند  پس قبل از خرید دقت کنید. پکیج های بدون پشتیبانی تضمینی برای ریزش ندارند پس سعی کنید پلن های تایید شده خرید فالوور را که قیمت آن تا حدودی بالاتر است خریداری کنید.

سایت ما برای خرید فالور در زیر است 

خرید فالوور.com

آیا فالوور ها فعال هستند؟

در جواب اینکه فالوور های اینستاگرام تهیه شده در خرید فالوور فعال هستند یا خیر؟ کوتاه ترین جواب خیر اسات! در گذشته خرید فالوور فالوور فعال اینستاگرام را در کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام عرضه میکرد ولی به تازگی به دلیل الگوریتم های اینستاگرام ارسال فالوور فعال به کلی غیر ممکن است! پس فعال بودن فالوور های خریداری شده را فراموش کنید.

اما اگر درست فعالیت کنید و تعداد خرید لایک و فالوور را رعایت کنید خرید فالوور میتواند به رشد صفحه اینستاگرام و افزایش فالوور به تدریج کمک کند!

زهرا بازدید : 22 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

مشاوره خانواده تلفنی

هر گاه یک مرد و یک زن تصمیم به ازدواج و گذراندن باقی عمر با یکدیگر می گیرند، یک خانواده تشکیل می شود. خانواده در ادامه با پرورش فرزندانی در دامان پر مهر خود تکمیل شده و به بلوغ می رسد. هر یک از اعضای خانواده به واسطه ی همزیسیتی و محبتی که منشا گرفته از هسته ی خانواده است، رابطه عاطفی و اجتماعی عمیقی با دیگر اعضا دارد. این روابط به قدری مهم است که تاثیر زیادی بر سلامت روان و شخصیت اجتماعی افراد می گذارد. اما همین ارتباط عمیق زمانی که پر تنش و خالی از محبت باشد، می تواند باعث بروز ناراحتی و مشکلات جدی برای هر یک از افراد شود. به همین دلیل باید به کوچک ترین مشکلات یک خانواده توجه شود و برای بهبود آن اقدامات لازم انجام شود.

چرا به مشاور خانواده نیاز داریم؟

اغلب ما تصور می‌کنیم زمانی که یک خانواده به مشاور روانشناس مراجعه می‌کند لزوما دارای اختلافات جدی بوده و یا در حال از هم پاشیدن است. اما روابط هر خانواده ی سالم و طبیعی هم ممکن است به واسطه انواع مشکلات روزمره دچار تنش هایی شود که حل آنها به کمک یک متخصص مشاور خانواده سریع تر و ساده تر می شود. از آنجایی که خانواده، مهم ترین نهاد تشکیل دهنده ی یک جامعه است اگر برای حل تنش های داخل خانواده از یک روش مطمئن و علمی مانند کمک گرفتن از روانشناس خانواده استفاده شود، علاوه بر تحکیم روابط درون خانه باعث پیشگیری از ظهور ناهنجاری های اجتماعی در یک جامعه می شود.

در چه شرایطی به مشاور خانواده مراجعه کنیم؟

به طور کلی برای حل هر چالشی که مربوط به خانواده شما باشد می توانید از مشاورین روانشناس خانواده کمک بگیرید، اما عموم مشکلات خانوادگی به این دسته ها تقسیم می شوند:

مشکلات همسران

به جرات می توان گفت که رابطه ی مناسب همسران با هم مهم ترین زیرساخت یک خانواده سالم و شاد است. در صورتی که رابطه ی زن و شوهر دچار مشکل شود، به واسطه ی نزدیکی اعضای خانواده، کلیه ی روابط درون خانه تحت الشعاع قرار می گیرد. این مسائل ممکن است به شکل تنش با خانواده ی همسر هم آغاز شده و به اختلاف با خود همسر منجر شود. در چنین شرایطی یک مشاور خانواده با تجربه و دلسوز می تواند با کمک به کنترل احساسات و آموزش روش درست مدیریت رابطه، نقش مهمی در تحکیم رابطه همسران و جلوگیری از بحران های طلاق و فروپاشی خانواده داشته باشد.

مشکلات فرزندان با یکدیگر

داشتن خواهر یا برادر ممکن است آرزوی هر کودک و نوجوان تک فرزندی باشد اما رابطه ی برادران و خواهران با هم همیشه با شادی و محبت همراه نیست. این رابطه ممکن است به دلایل مختلف گاهی دچار تنش شود و ارتباطات کل خانواده را تحت تاثیر قرار دهد. مشکلات فردی، تحصیلی، حسادت، احساس کمبود محبت و بدرفتاری یکی از فرزندان می تواند از دلایل بروز این مشکلات باشد که محیط خانه را از فضایی سرشار از آرامش به محیطی نامطلوب تبدیل کند. در چنین مواردی با مشورت یک متخصص روانشناس خانواده و به کار بستن توصیه های وی می توان چنین تنش هایی را بهتر و سریع تر حل و فصل کرد.

مشکلات پدر و مادر با فرزندان

رابطه ی فرزند با پدر و مادر از عمیق ترین و مهم ترین روابط عاطفی در زندگی انسان است. اما گاهی به دلیل ضعف پدر و مادر در برقراری رابطه موثر با فرزند یا وجود مشکلات فردی در فرزند یا یکی از والدین این رابطه ممکن است با تنش و چالش همراه باشد تا جایی که صمیمیت کل خانواده به خطر افتد. از طرفی محبت و نگرانی بیش از حد والدین یا سرکشی و جسارت فرزندان می تواند این تنش ها را غیر قابل حل سازد. در چنین شرایطی یک مشاور خانواده آگاه و متخصص می تواند با ارائه راهنمایی های سازنده به هر دو طرف فرایند بهبود روابط خانوادگی را تسریع و سهولت بخشد.

انواع روش های مشاوره خانواده چیست؟

تا به اینجا با مشکلاتی که به مشاوره خانواده مربوط می شود آشنا شدیم اما دریافت خدمات مشاوره هم انواع متفاوتی دارد، که در ادامه هر کدام را به تفصیل بررسی می کنیم:

مشاوره خانواده حضوری

اولین و به عقیده ی برخی بهترین روش مشاوره با روانشناس خانواده مراجعه به یک مرکز مشاوره خانواده یا یک مشاور خانواده متبهر و متخصص است. در این روش ممکن است یکی از افراد خانواده به مشاور مراجعه کند و به تنهایی به شرح مشکلات و مسائل گریبانگیر خانواده بپردازد. در چنین شرایطی فرد مراجع ممکن است قادر به تشریح همه جوانب مسئله نباشد و مشاور نتواند با قاطعیت به وی کمک کند. از همین رو بسیاری از جلسات مشاوره خانواده با حضور هر چه بیشتر اعضای خانواده برگذار می شود که بسته به صلاحدید مشاور ممکن است به صورت جلسات جمعی یا جدا جدا، اجرا شود.

مشاوره خانواده تلفنی

به واسطه ی مشغله فراوان و سختی هماهنگی اعضای خانواده یا شدت گرفتن مشکلات و مسائل خانواده ممکن است افراد نتوانند برای دریافت خدمات مشاوره روانشناسی به صورت حضوری مراجعه کنند. یکی از بهترین و ساده ترین جایگزین ها برای مشاوره ی حضوری، مشاوره خانواده تلفنی است. در این روش افراد می توانند در هر زمانی بدون نیاز به مراجعه و در ساعات متنوع تری با مشاور خود تماس بگیرند و بسطه به صلاحدید مشاور به صورت گروهی (کنفرانس) یا تک به تک مسائل را با مشاور مطرح کرده و به حل مشکلات بپردازند. از مزایای این روش انعطاف بیشتر در انتخاب زمان و مکان مشاوره و هزینه کمتر اشاره کرد. از نظر برخی هم، مشاوره تلفنی به واسطه ی رو در رو نبودن فرد با مشاور می تواند به مطرح کردن راحت تر مسائلی که افراد از بیان آن شرم یا ترس دارند کمک کند.

مشاوره خانواده آنلاین

از دیگر روش های دریافت خدمات مشاوره خانواده، مشورت از طریق مکاتبه آنلاین و برنامه های مشاوره متنی است. البته این روش به باور برخی به واسطه ی ناتوانی متن در بیان دقیق احساسات و افکار نمی تواند کیفیت قابل قبولی داشته باشد. از طرفی با اینکه مراکز بسیاری خدمات مشاوره به صورت چت آنلاین ارائه می دهند، این روش خصوصا در حوزه ی مشاوره خانواده از استقبال خوبی برخوردار نشده است.

 

مشاور روانشناس خانواده خوب چه کسی است؟

هدف از مشاوره خانواده حفظ سلامت روانی، خوشبختی و ایجاد قدرت مدیریت بحران در یک خانواده است. روان‌درمانگری که مانند اعضای یک خانواده این هدف را دنبال کرده و نقشی حمایتی را در کنار اعضای خانواده ایفا کند یک مشاور خوب و دلسوز است. از دیگر ویژگی های یک مشاور روانشناسی مناسب آن است که دارای تحصیلات آکادمیک، آگاهی علمی و تجربه عملی باشد. همچنین باید توانایی آموزش و به کارگیری راهکار ها برای حل مسائل به صورت پیشرفته و رهبری خانواده برای حل اختلافات را داشته باشد. همچنین، یک روانشناس خانواده واقعی باید برای گوش دادن به صحبت های مراجعه کنندگان خود صبر و شکیبایی پیشه کرده و قدرت تحلیل بالایی داشته باشد. بنابراین از آنجا که هرکسی این شایستگی را دارا نیست بهتر است که ما برای رفع مشکلات زندگی ارزشمند خود، صرفا از دوستان و آشنایان و یا افراد غیرمتخصص کمک بگیریم چرا که این کار تنها وقت و انرژی ما را هدر داده و نتیجه بخش نیز نخواهد بود.

فرایند مشاوره خانواده چگونه است؟

ما پیش از هر چیز باید انتظار خود را از روانشناس خانواده اصلاح کنیم به این معنا که نقش تلاش خودمان در عمل به راهنمایی‌های مشاور و حل مشکل دست‌کم نگیریم چرا که حتی اگر روانشناس خانوادگی‌تان یک مشاور حاذق باشد ولی تک تک اعضا خود را ملزم به استفاده از راهکارهای پیشنهادی او نکنند، پیشرفتی در فرایند تحلیل و رفع تعارضات مشاهده نخواهد شد. پس می‌توان گفت که این، یک کار تیمی است که تنها با احساس مسئولیت و سعی همه اعضا ثمربخش خواهد بود. برای دستیابی به این هدف، مشاور خانواده ابتدا به بررسی فرد به فرد اعضای خانواده پرداخته و از آنها درباره‌ی دیدگاه آنها به ماهیت بحران ایجاد شده، عادات شخصی، بخشی از تاریخچه‌ی زندگی و غیره، اطلاعات می‌گیرد. سپس این اطلاعات را کنار هم قرار داده و به کمک خود اعضا به تحلیل آنها می‌پردازد. بنابراین همکاری هر یک از افراد خانواده با مشاور روانشناس نقش بسزایی در کنترل و رفع اختلافات یا حوادث غیرمنتظره دارد. البته باید به این موضوع توجه داشت که روانشناسان اجازه تجویز دارو برای مراجعان خود را ندارند و این از وظایف روانپزشک می‌باشد. میتوانید از مشاوران عالی سایت حال خوب زندگی کمک بگیرید.

زهرا بازدید : 30 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

سیستم خانواده از مهم ترین سیستم های جامعه می باشد که بر اساس ازدواج دو جنس مخالف با یکدیگر تشکیل می شود و حفظ و تداوم آن از اهمیت ویژه ای بر خوردار است . همان طور که گفته شد خانواده به عنوان واحد اجتماعی می باشد و این خانواده کانون رشد و تکامل ، التیام و شفا دهندگی و تغییر و تحول آسیب ها و عوارض است که هم بستری برای شکوفایی و هم فرو پاشی در روابط اعضایش می باشد . اهمیت خانواده سالم در این جا است که با توجه به توانمندی هایشان در مورد مسائل مشترک تصمیم بگیرند. مشاور خانواده در مراکز مشاوره خانواده معمولا مشکلات افراد را در بطن محیط ، خصوصا در محیط خانواده مورد بررسی قرار می دهد و گاهی اوقات در مشاوره خانواده افراد به صورت گروهی تحت درمان قرار می گیرند زیرا که بهبود روابط بین فردی در خانواده بسیار با اهمیت است. 

 

چه موقع باید از مشاوره خانواده استفاده کرد ؟

طبق نظر بهترین روانشناس خانواده ، برخی از مشکلات به قدری با خانواده پیوند می خورد که نیازمند درمان از طریق مشاوره خانواده و خانواده درمانی می باشد زیرا که ممکن است این مشکلات به خاطر ساختار خانواده ای که فرد در آن زندگی می کند و بزرگ شده است ، باشد . در مواردی وقوع اتفاقاتی که ممکن است تمام اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار دهد مانند مرگ یکی از عزیزان نیز می تواند  مفید باشد .طبق نظر مشاور خانوادگی  به وجود آمدن تنش ها و بحث ها در هر خانواده ای طبیعی می باشد و به عبارتی هر فردی با اختلافات خانوادگی مواجه می شود . این اختلافات ممکن است بین زوجین یا ارتباط والدین و فرزندان باشد . وجود اختلافات خانوادگی نیازمند آشنایی با مهارت هایی برای از بین بردن تنش های موجود می باشد . مشاوره خانواده بسیار گسترده است و  این شیوه درمانی را می توان در شاخه های مختلف که مربوط به روانشناسی خانواده باشد استفاده کرد .  

 

مرکز مشاوره روانشناسی خانواده انتخاب نو و در حالت کلی مشاوره خانواده به شیوه های متفاوتی می تواند در بهبود روابط میان خانواده نقش داشته باشد که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم .

مشاوره ازدواج :

مشاوره پیش از ازدواج برای کسانی که می خواهند زندگی مشترک زناشویی را شروع کنند بسیار مناسب است زیرا که به زوجین کمک می کند تا با معیار های انتخاب همسر ،  و میزان همسان بودن با یکدیگر و راه های داشتن ازدواج موفق و اصول و مهارت های ارتباطی و بسیاری از موارد دیگر  آشنا شوند  از آن جایی که بر قراری رابطه صمیمانه می تواند یکی از مهم ترین منابع لذت برای فرد باشد و در عین حال هم چنین می تواند منشا ناراحتی وی باشد . عشق با امید های رویایی زیادی شروع می شود و اما این امید ها با واقعیت هایی که در مسیر روابط عاشقانه هستند مواجه می شود و به مرور ممکن است این نیاز ها برآورده نشده و عصبانیت ، شکافی را بین آن ها ایجاد کند . از این رو مشاوره ازدواج برای افراد در دوران قبل ازدواج یا نامزدی و یا حتی اگر ازدواج کرده اند بسیار مناسب است زیرا که برای داشتن رابطه ی پایدار یادگیری مهارت های ارتباطی  از سوی بهترین روانشناس ازدواج الزامی می باشد. برای آشنایی بیشتر با مشاوره ازدواج می توانید به صفحه مورد نظر رجوع کنید.

زوج درمانی:

 ازدواج های موفق ازدواج هایی هستند که در آن زوج ها علی رغم نقص هایشان با هم رشد می کنند . با وجود تفاوت ها و کاستی ها غم خوار هم هستند و توانمندی های خود را برای تحکیم نقطه های قوت و کاهش ضعف های ارتباطی بسط می دهند . اگر قصد این را دارید که رابطه زناشویی خود را حفظ و یا بازسازی کنید یادگیری مهارت های زناشویی مهم است زیرا که در آن مهارت هایی از قبیل گوش دادن ، ارتباط شفاف ، مذاکره کردن ، مدیریت عصبانیت و ... آشنا شده و برای داشتن رابطه سالم به کار ببرید . 

سکس تراپی : 

درمان مشکلات جنسی با منشا روانشناختی که می تواند به روابط زوجین تاثیر بگذارد و روابط زناشویی آن هارا تخریب کند و  خانواده را با مشکلاتی مواجه سازد به همین دلیل درمان آن از اهمیت ویژهای برخوردار است و برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مرکز سکس تراپی انتخاب نو مراجعه کنید.

خانواده درمانی :

خانواده درمانی در سلامت و عملکرد خانواده نقش بزرگی را ایفا می کند و می تواند کمک بزرگی در دوران سخت یا وجود مشکلات رفتاری و روانی در فردی از خانواده و حتی حل مشاجرات خانوادگی کمک کند .

روانشناسی کودک و مشاوره نوجوان و تربیت فرزند :

رفتار پدر و مادر ها با هم در جریان پدر و مادری کردن ، تاثیر چشم گیری بر بچه ها می گذارد . بچه ها با دیدن رابطه پدر و مادر ، راه و رسم کنار آمدن با هم را می فهمند . طرز تعامل بچه ها با والدین ، با خواهر و برادر و همسالان عمدتا محصول رفتار و روابط پدر و مادرشان است نه حرف های آن ها به همین دلیل است که والدین نقش اساسی را در آینده فرزندان خود ایفا می کنند و همچنین طبق نظر روانشناسان خانواده وجود  فرزندان به هر شکلی بر رابطه زوجین نیز تاثیر می گذارد بر اساس روانشناسی خانواده خانه امن بهترین هدیه ای است که والدین می توانند به بچه ها بدهند و زمانی حاصل می شود که والدین برای هم وقت بگذارند  تا هم ازدواج و رابطه زناشویی تحکیم شود و هم  تاثیرات مثبتی به فرزندان خود بگذارند . طبق نظر بهترین روانشناس خانواده کمک کردن به فرزندان در جهت احترام به حریم خصوصی والدین مهم می باشد و فرزندان باید این را قبول کنند که پدر و مادرشان  باید فرصتی برای با هم بودن داشته باشند . به طور کلییادگیری روش های صحیح تربیت کودکان و تشخیص و درمان مشکلات کودکان و یادگیری اصول لازم در ایجاد تعادل برای گذراندن وقت با افراد خانواده می تواند اثرات مثبتی را در خانواده به همراه داشته باشد . همچنین از آنجایی که فرزندان در دوران نوجوانی با تغییرات بسیاری رو به رو هستند و دوران حساسی به حساب می آید و رابطه بین نوجوان و والدین در این دوران نقش مهمی را ایفا میکند از این رو به دست آوردن دانش و آگاهی برای خانواده مناسب خواهد بود .

خیانت زناشویی:

خیانت زناشویی زندگی عاطفی هر فردی را به آشوب می کشاند . تغییر مداوم احساسات و پرخاشگری های مشکل ساز و به طور کلی به وجود آمدن طیف گسترده ای از احساسات منفی بعد از خیانتشامل سردرگمی ، بلاتکلیفی از آینده ، نگرانی درباره رابطه زناشویی ، اسیب های روانی و خشم و... را می توان دید . مشاور روانشناس خانواده خوب کمک می کند تا به درک چرایی این موضوع برسید و همچنین معنا بخشیدن به آن و کمک به فرد برای پشت سر گذاشتن رنجش ها و ملالت ها و حفظ ازدواج نقش دارد . از آن جایی که چنین مسائلی بر کودکان نیز تاثیر گذار است به همین دلیل کمک گرفتن از یک روانشناس عاقلانه خواهد بود تا شرایط خانواده تا حد امکان به حالت بهتری دست پیدا کند . 

مشاوره طلاق :

آمار طلاق رو به افزایش است و والدین و کودکان را به یک اندازه تحت تاثیر قرار می دهد . مشاوره پیش از طلاق برای زوجین در جهت تصمیم درست الزامی است چون ممکن است زوجین از روی عصبانیت و یا تصمیم عجولانه اقدام کنند و این در صورتی است که اگر با یک متخصص  روانشناس خانواده در مرکز مشاوره خانواده مشورت کنند راه حل های بهتری در جهت حفظ زندگی مشترک ارائه شود .  طلاق خانواده را آشفته می کند و طبق مطالعات انجام شده در خصوص مشاوره خانواده ، طلاق نهایت سازگاری را می طلبد  و از آن جایی که طلاق و جدایی نیز با بسیاری از احساسات منفی از قبیل احساس عجز و ناتوانی ، غم ، استرس و ترس همراه است نیازمند کمک گرفتن از یک متخصص در این زمینه خواهد بود و برای پشت سر گذاشتن مشکلات طلاق و نقش بچه ها و وضعیت ایجاد شده بعد از طلاق و به عبارتی کنار آمدن با این مشکل شرکت در جلسات مشاوره مرکز مشاوره خانواده سودمند خواهد بود.

 

به طور کلی بر اساس تحقیقات انجام شده در زمینه مشاوره خانوادگی، در هر خانواده ای 3 مهارت اصلی دلگرمی دادن ، ارتباط و حل مسئله مهم می باشد و نقش مهمی را در حل مشکلات خانوادگی ایفا می کند . قاعدهی طلایی برای خانواده و به ویژه زوجین که دکتر مشاور خانواده به آن اشاره می کند این است که برای این که بفهمید چطور رابطه ای رو به خراب شدن است تمرکز به مرحله های اغازین رابطه است یعنی زمانی که طرفین یکدیگر را کشف می کنند و اوقات خوشی با یکدیگر می گذرانند و همچنین توجه به میزان دلگرمی دادن و تحسین کردن یکدیگر می باشد اما مسئولیت ها ، فشار ها ، دردسر ها و غم و غصه ها زیاد می شوند و کار و بچه ها و مشکلات مالی جای خوشی ها را می گیرد . به وجود آمدن دلسردی ، سرزنش و تمسخر و دور شدن جای آن را می گیرد . طبق نظر دکتر روانشناس خانواده زمامنی که افراد با یکدیگر تعهد می بندند باید رابطه خود را در اولویت قرار دهند . زیرا که اساس هر خانواده ای ارتباط بزرگتر ها می باشد . وقتی که بزرگ تر ها وارد نزاع و کشمکش می شوند تنش و اختلاف و بیگانگی هم بالا خواهد رفت و کودکان و نوجوانان متاثر خواهند شد . مهارت های دلگرمی دادن عبارت اند از پذیرش ، اعتماد ، تاکید بر نکات مثبت ، ترویج مسئولیت پذیری و ... می باشد و اگر که می خواهید رابطه مثبت با اعضای خانواده خود داشته باشید و جو همکاری بر خانواده حاکم باشد ، باید در تمام امور به اعضای خانواده خود دلگرمی بدهید.

زهرا بازدید : 23 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

جراحی بینی استخوانی

امروزه در ایران جراحی های زیبایی بسیار صورت می گیرد که بیشترین آن جراحی بینی است که نه جنسیت میشناسد نه سن وسال هر شخصی که از فرم بینی خود راضی نباشد به عمل بینی روی می آورد و با فرمدهی دلخواه و ممکن به بینی که مد نظر دارد می رسد. بعضی از افراد به دلیل داشتن مشکل در بینی مثل شکستگی، کج بودن بینی، پولیپ و یا مشکلات تنفسی باید جراحی کنند تا مشکلاتشان رفع شود.

بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت است و چون که وسط صورت است در زیبایی نقش بسیار مهمی دارد.

سوالات زیادی در مورد جراحی بینی پرسیده می شود که با مراجعه به چند دکتر باتجربه و آشنا به ساختار کلی بینی و آشنا به روش های مختلف جراحی تمام سوالات شما را پاسخگو هستند.

ویژگی های بینی استخوانی

بینی به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می شود تفاوت آنها در بافت و غضروف است که بینی های استخوانی غضروف و استخوانی مقاوم و پوستی نازک دارند و جراحی بینی استخوانی راحت تر از بینی گوشتی است و بینی گوشتی دارای پوستی ضخیم و استخوان و غضروفی ضعیف است و ممکن است دکتر در حین جراحی بینی های گوشتی برای استحکام بیشتر بینی به آن غضروف پیوند دهد.

بینی های استخوانی از نظر ظاهری دارای قوز هستند و همچنین پوستی نازک و از انعطاف پذیری بالایی دارا می باشند. بافت و غضروف مستحکمی دارند.

فایده های جراحی بینی استخوانی

·        کوچک کردن

·        رفع شکستگی

·        رفع انحرافات بینی

·        رفع پولیپ

·        در بینی استخوانی با تغییرات کم، نتیجه ی مورد نظر را می گیرید.

·        بینی های استخوانی به دلیل اینکه پوستی نازک دارد از روش مناسب در حین عمل توسط دکتر به بهترین نتیجه مطلوب می رسند.

شرایط قبل از بینی استخوانی

·        به دلیل اینکه در هنگام جراحی باید معده خالی باشد شام سبک بخورید.

·        آزمایش های قبل از جراحی را انجام دهید.

·        داشتن یک همراه یا دو همراه الزامیست.

·        قبل از بیهوشی یکبار دیگر با پزشک خود صحبت کنید تا اطمینان یابید که به فرم مورد نظر برسید.

·        فرم های قبل از جراحی را پر کنید.

شرایط بعد از عمل بینی استخوانی

بعد از انجام جراحی بینی استخوانی باید یکسری شرایط خاص را رعایت کرد:

·        حدالامکان سر را باید بالا نگه داشت و هنگام خواب چند بالشت زیر سرتان بزارید که سرتان بالا بیایید.

·        بعد از جراحی به هیچ عنوان نباید بینی ضربه بخورد و به هیچ عنوان دست به بینی نزنید.

·        باید مراقب پانسمان ها باشید اگر شل شدن سریعا پزشک خود را مطلع کنید.

·        در صورت زخم شدن بینی یا کناره های سوراخ های بینی، آن را با استفاده از هیدروژن پراکسید و یا آب اکسیژنه شستشو دهید.

·        بعد از 48 ساعت برای کاهش درد میتوان از کمپرس یخ استغاده کرد.

·        اگر در جراحی نخ بخیه ای  جذبی استفاده شده، آن را روزی ۴ بار با هیدروژن پراکسید شستشو دهید. و می توانید از آکوافور و یا وازلین برای نرم کردن ومرطوب کردن بخیه ها استفاده کنید.

·        بعد از جراحی 7 روز الی 10 روز از بینی نفس نکشدید.

برگشت پذیری جراحی بینی استخوانی

برگشت قوز بینی یا برآمدگی بسیار نادر و کم است مگر اینکه بینی ضربه ببیند یا دچار شکستگی شود.

نتیجه گیری

در این مقاله با مراحل قبل و بعد از جراحی آشنا شدیم و همین طور برگشت پذیری بینی تقریبا ناممکن است و فواید و ویژگی های بینی را به طور کامل شرح دادیم. افرادی که بینی های گوشتی دارند توصیه می کنم مقاله ی بینی های گوشتی ما را نیز بخوانند.

زهرا بازدید : 40 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

اصول سئو

در این مقاله شما را با سئو و اصول سئو آشنا می کنیم، از خواندن این مقاله لذت ببرید.

با ما همراه باشید:

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور های جستجو که به انگلیسی search Engine Optimization  که مخفف SEO است. در واقع سئو، سایت شما را در جستجوی گوگل به رتبه بالاتری میبرد و معمولا کاربران به چند جستجوی اول توجه بیشتر میکنند و به سایت های که در پایین تر یا صفحه های بعد هستند توجه ای نمی کند و امروزه سئو سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و مدیران سایت به داشتن سئو اهمیت زیادی می دهند.244632-P3PZAF-210.jpg

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده

کلید واژه هدفمند

تولید محتوا در سئو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کلمات کلیدی را باید در محتوا نوشت و تحقیق در مورد کلمه کلیدی برای شروع به نوشتن تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است. کاربران در موتورهای جستجو از کلمات کلیدی استفاده می کنند، کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد می کنند و موتورهای جستجو باتوجه به کلمه کلیدی هایی که قبلا در مقاله به کار برید سایت شما را برای کاربر در رتبه های اول سرچ بالا می آورد. پس اگر از همان زمانی که در حال تولید محتوا هستید کلید واژه های خودتون را هدفمند نکنید رقبایی در کمین هستند که با این کلمات کلیدی رتبه سایت خود را بالا می آورند.

URL موتورهای جستجو

URL را تا جایی که امکان هست کوتاه انتخاب کنید  چون URLهای طولانی براساس الگوریتم های گوگل اعتباری به محتوای نمی دهند. URLهمان قدر که برای موتورهای جستجو اهمیت دارد برای کاربران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مثال: 3sotweb.com

3sotweb.com/category/guides/2018/reta

شما بین این دو URL های بالا کدام را انتخاب می کنید؟ قطعا اونی را که کوتاه تر و روان تر و پر معناتر است.

پس باید در انتخاب URL دقت بیشتری کرد.

بهینه سازی برچسب عنوان

بهینه سازی سایتو برچسب عنوان صفحه جز اصول سئو است که خیلی آسان میتوان آن را بهینه سازی کرد. در بهینه سازی بهترین چیزی که می شود از آن استفاده کرد کلید واژه های هدفمند می باشد.

بهینه سازی عنوان

عنوان اول هر مقدمه جز مهمترین ها است که معمولا آن را با H1 می نویسند اگر عنوان با کیفیتی انتخاب کنید باعث جذب کاربر می شود و از سایت شما بازید می کند وآمار کلیک در سایت شما بالا می رود. در بیشتر مواقع عنوان جز کلید واژه ها هم می باشد و همین طور ممکن است که با تگH2  تا H6 نوشته شود.

در این مقاله با اصول سئو که شامل: کلید واژه هدفمند، URL موتورهای جستجو، بهینه سازی برچسب عنوان و تعریف سئو آشنا شدیم ما به شما پیشنهاد می کنیم که الگوریتم های سئو را نیز مطالعه کنید که رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بالا بیایید.

زهرا بازدید : 33 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

انواع روش بهبود سایت در رتبه بندی گوگل

در رتبه بندی سایت از انواع راه های مختلفی که در موتور های جستجو گوگل وجود دارد صحبت می کنیم:

فرمول ها و الگوریتم های  بهینه سازی سایت به طور کامل مشخص نیستند و گوگل در تلاش است که مرتب به این الگوریتم ها اضافه کند و بروزرسانی داشته باشد. گوگل در تلاش است که بهترین الگوریتم ها را پیاده سازی کند که باعث بهبود سایت های حرفه ای بشود. تمام مراحلی  و عملیات و روش ها، بهینه سازی سایت یا سئو SEO می گویند.

امکان نتیجه گرفتن زود هنگام ناممکن است و حتی باعث می شود که گوگل سایت شما را جریمه کند.اگر شرکت هایی یا افرادی می خواستند در مدت زمان کوتاه سایت شما را بهینه کنند به آنها اجازه ندهید زیرا این کار غیر ممکنه و الگوریتم های گوگل مرتب در حال سرچ کردن در تمامی سایت ها هستند و اگر سایت شما شبیه سایت دیگری باشد یا الگوریتم های گوگل را دور زده باشید عواقبی به همراه دارد و امکان حذف سایت و جریمه شدن بالاست و به سرعت رتبه سایت شما کاهش می یابند و به صفحات پایین تری از قبل انتقال می یابد.

اهمیتی ندارد که برای سئو سایت چه کارهایی انجام می دهید ولی باید سایت شما مورد توجه کاربران باشد و طراحی زیبا داشته باشد و همین طور از تولید محتوای با کیفیتی دارا باشد.

جریمه گوگل چیست؟

اگر از راه های استفاده کنید که مورد پسند گوگل نباشد و الگوریتم های گوگل را رعایت نکرده باشید طبق گفته گوگل، موتور های جستجو گوگل سریعا این  سایت ها را پیدا می کنند واز نظر رتبه بندی این نوع سایت ها را به انتهای صفحه های جستجو گوگل میبرد که اصطلاحا پنالتی گوگل یا جریمه می گوییم.

حال به یک سری نکات گوگل پسند اشاره می کنیم:

1.    کلمات کلیدی

کلمات کلیدی هر سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جز مهم ترین واولین مراحل برای بهتر کردن رتبه سایت و سئو و جایگاه وب در گوگل محسوب می شود. بقیه کارهایی که برای سئو سایت انجام می دهید ارتباط مستقیمی به کلمات کلیدی دارد اگر کلمات کلیدی که در سایت قرار دادید کلمات نامناسبی باشند شانسی در موفقیت سئو ندارید.

2.    لینک ها

لینک ها ارتباطی بین سایت شما و دیگر سایت ها است.

سه دسته لینک داریم:

1.    بک لینک یعنی لینک های که در دیگر سایت ها هستند و به سایت شمما ارجاع می شوند.

2.    لینک خروجی یعنی لینک هایی که در سایت شما هستند و به سایت های دیگر ارجاع می شوند.

3.    لینک داخلی یعنی لینک هایی که در سایت شما وجود دارند و به صفحه دیگری از شما ارجاع داده می شوند.

پس اگر لینک گذاری های خوب و مناسبی داشته باشد و از این طریق کاربران زیادی وارد سایت شما شوند از نظر رتبه بندی سایت شما به طور چشمگیری بالا می آید.

4.    سرعت سایت

خیلی ها سوال می کنند که سرعت سایت در سئو مهم است؟ باید با قاطعیت تمام بگوییم بله سرعت سایت در سئو تاثیر دارد و مهم است. سایتی که حتی در حد چند ثانیه مثلا3 ثانیه آپلود شدنش برای کاربر دیر شود مورد توجه کاربران قرار نمیگیرد و قطعا در رتبه بندی سایت نمیتواند رتبه ی خوبی برای خود بگیرد.

5.    موبایلی یا ریسپانسیو

سایت هایی که در صفحه های موبایل و تبلت به راحتی بالا می آیند و دارای طراحی خوب و فونت مناسب و واضح و عکس های مناسب با صفحه  و دکمه های مناسب برای انتخاب داشته باشد خیلی مورد پسند کاربرها هستند امروزه هم به دلیل استفاده زیاد از گوشی های همراه برای سرچ، ریسپانسیو بودن سایت اهمیت زیادی پیدا کرده است و الگوریتم جدیدی در گوگل آمده است که سایت های که ریسپانسیو مناسبی ندارند به رتبه های پایین گوگل انتقال و یا حذف می شوند.

سخن پایانی

بیش از 200 فاکتور برای سئو و بهبود رتبه بندی سایت وجود دارد که حتما توصیه می کنم که مطالعه داشته باشید تا سایت شما در رتبه بندی گوگل به نتایج عالی دست پیدا کند و یا اشتباهی الگوریتم های گوگل را دور نزنید. تمام این فاکتور دارای تاثیر یکسان نیستند مواردی که در بالا نام بردیم از پر تاثیر گذارترین ها بودن اما از سایر راه ها هم نباید غافل شد پیشنهاد ما امتحان کردن آنها هم هست.

behdadteb بازدید : 24 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

سئو

سئو یا Search Engine Optimization که معادل SEO به عبارتی دیگر بهینه سازی موتور جستجو نام هایی است که به سئو متعلق هستن که همگی به یک معنا می باشند که می توان سئورا به انواع مختلفی تعریف کرد:

سئو کار راحت وآسانی نیست که پیاده سازی شود چون که نیازمند اطلاعات زیاد، صبر و پیش زمینه ای است. موتورهای جستجو گوگل مرتب در حال تغییر دادن الگوریتم های رتبه بندی خود هستند و نمی شود آنها را پیش بینی کرد پس بر این اساس مهندسین سئو مدام باید اطلاعات خود را در این زمینه  افزایش دهند.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت های مهمی است که توسط مهندسان سئو صورت می گیرد.

الگوریتم های رتبه بندی گوگل بیش از 200 معیار برای رتبه بندی دارند و سئوکارها باید مهم ترین این معیارها را برای پیاده سازی و بهبود سایت در نظر بگیرند که سایت خود را در رتبه های اول سرچ گوگل قرار دهند.

اهمیت سئو در سایت

اکثر و یا تمامی کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند معمولا برای سرچ گوگل را انتخاب می کنند و از این رو سئو بهترین و مناسب ترین کلید برای رسیدن به رتبه اول گوگل و در نتیجه بازدید بیشتر است. و موتور های جستجو دقیقا همان چیزی را که کاربران میخواهند در اختیارشان قرار می دهد  به همین دلیل بیشتر کاربران بیشتر به سایت ها اعتماد خواهند کرد و این باعث شده اهمیت سئو سایت را بالا ببرد و همین طور کلمات جستجو شده در موتور های جستجو اهمیت بالایی دارند، که سایت شما پر بازدید تر بشود.

اهداف سئو

هدف سئو کمک کردن به سایت ها برای بالا امدن در نتایج جستجوی طبیعی  و افزایش کلمات کلیدی در رتبه های اول گوگل است.

اهداف سئو را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

·         باعث شده وب سایت ها در نتایج موتور های جستجو در رتبه های اول قرار بگیرند.

·         باعث افزایش فروش محصولات شده است.

·         در بازدید وب سایت تاثیر داشته است.

·         باعث افزایش فروش محصولات سایت ها شده است.

سئو کلاه سفید(White Hat)

بهترین سئو، سئو کلاه سفید است که شامل روش ها و تکنیک هایی که از قوانین و راهنمایی های موتور جستجو استفاده می کند شامل می شود. که فریب یا دستکاری موتورهای جستجو نیست و به نحوی گوگل را دور نمیزند همچنین کلاه سفید به سئو اخلاقی یاد می شود چون که از سیاست های و دستورهای صحیح برای به دست آوردن رتبه های بالا در نتایج جسجو استفاده می شود.

سئو کلاه سیاه (Black Hat)

سئو کلاه سیاه از یک سری دستوراتی استفاده می کند که گوگل را دور میزند مثل فریب، بازی و دستکاری الگوریتم ها که باعث می شود در رتبه های بالا جستجو قرار بگیرد این روش ها غیراخلاقی است و این روش ها خطر خارج شدن از رتبه های اول سرچ با گوگل را شامل می شود و هیچ موتور جستجویی این روش ها را تایید نمی کند و همین طور ممکن است اون سایت حذف شود و یا مجبور به پرداخت جریمه شود.

سئو درون صفحه و برون صفحه

عوامل الگوریتم گوگل که رتبه بندی سایت رو تعیین می کنه شامل دو دسته هستند:

1.      عوامل درون صفحه

2.      عوامل برون صفحه

سئو درون صفحه

المان های سئو درون صفحه همگی همان عناصر وب سایت شما هستند. این المان ها شامل کیفیت کدنویسی، تنظیمات فنی، محتوای متنی و کاربر پسند بودن است. پس سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و تولید محتوا که شامل متن ، پیوند وتصویر و...مرتبط می شود یعنی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری میکنید را On Page SEO می شود. و در جستجو تاثیر گذار است بنابراین سئو درون صفحه خیلی مهم است و باید قبل از سئو بیرون صفحه قرار بگیرد.

المان های مهم سئو درون صفحه شامل سه اصل مهم هستند:

·         کیفیت فنی

·         محتوای با کیفیت

·         تجربه ی کاربری خوب

·         متا تگ ها

 

سئو بیرون صفحه

سئو بیرون صفحه برخلاف سئو درون صفحه است که کدها را مستقیم کنترل میکرد. روش بهینه سازی بیرون صفحه که شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت انجام می شود. این سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO شامل همه ی چیزهایی است که می شود در رتبه بندی بالای سایت به دست آورد. سئو بیرون صفحه اول به پیوند هایی که از بیرون به سایت شما وصل می شوند و این روش برای سئوکارها نامحدود است و جهت به دست آوردن پیوند اداره می شود.

زهرا بازدید : 30 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

قرارداد اجاره خودرو

حتما پیش آمده که بخواهید از شرکت های اجاره خودرو، ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید.

در همچین مواقعه ای چه کاری انجام می دهید؟

ابتدا پرس و جو و تحقیق می کنید سپس به یکی از شرکت های اجاره خودرو مراجعه می کنید و از آنها در مورد اجاره ماشین سوال می کنید.

خیلی موارد هست که شما باید آنها را کاملا بدانید و با آگاهی کامل به سراغ قراداد اجاره خودرو بروید.

زهرا بازدید : 28 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

اجاره خودرو در ایران

در ایران شرکت‌های زیادی در زمینه خودرو فعالیت می‌نمایند. بیشتر برندهای خودرو مازراتی ، پورشه ، بی ام و ، بنز ، تویوتا ، کیا ، هیوندای ، پژو مورد علاقه مردم ایران است. که این ماشین ها به دلیل قیمت بالایی که دارند خیلی از افراد توانایی خرید این نوع ماشین ها را ندارند و در مواقع نیاز مثل عروسی یا مراسم تشریفاتی و ... از شرکت های اجاره خودرو ماشین مورد نظر خود را اجاره می کنند.

 

همانطور هم که قبلا گفته بودیم اجاره خودرو بدون راننده یکی از انواع شیوه های اجاره خودرو در ایران می باشد که برای بسیاری از افراد می تواند سودمند باشد.

رشد چشمگیر هزینه های خودرو در چند سال اخیر و نیز افزایش هزینه های نگهداری خودرو در این شرایط اقتصادی سبب شده است تا افراد جامعه تمایل بیشتری نسبت به اجاره ی خودرو داشته باشند و از خرید آن صرف نظر کنند.

اجاره خودرو بدون راننده یکی از بهترین شیوه های اجاره خودرو می باشد که مناسب سفرهای خانوادگی، یا مناسبت های خاص می باشد.

البته شرایط آن نسبت به اجاره خودرو با راننده سختگیرانه تر است؛ که البته این هم امری منطقی می باشد.

بصورت عمومی قبل از هر گونه اجاره خودرویی برای آن قراردادی ذکر می شود تا بعدا افراد چار مشکل نشوند.

در این قرارداد اجاره خودرو تمام توافقات ذکر می شود و طرفین بعدا می توانند بر اساس آن اقدام به دفاع و یا دریافت حق خود نمایند.

البته قرارداد شرکت های اجاره خودرو در تهران  با یکدیگر متفاوت است و هر شرکتی قرارداد اجاره خودرو مخصوص به خود را دارد.

اما ما در شرکتمان می کوشیم تا نمونه قرارداد اجاره خودرو بدون راننده را در اختیار شما قرار دهیم.

در نظر داشته باشید که هر چه قرارداد شما دارای جزئیات بهتری باشد اهمیت آن بالاتر است.

چون همه موارد برای آن مشخص شده و می توانید بر اساس آن از حقوق خود دفاع کنید.

لذا حتما تمام موارد را در قرار داد خود ذکر کنید.

behdadteb بازدید : 22 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

سایر شرایط در قرارداد اجاره خودرو

تمام موارد خاصی که به صورت پیش بینی نشده ممکن است رخ دهد در این بند قرارداد اجاره ماشین باید ذکر شود.

مواردی که منجر به فسخ قرارداد اجاره خودرو می‌شود نیز در این بند می‌بایست ذکر شوند.
تمام موارد مندرج در قرارداد باید به صورت کاملا شفاف با جزئیات کامل ذکر شوند و هیچ موضوعی برای طرفین قرارداد مبهم نباشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 901
  • بازدید کلی : 3,015