loading...
اجاره ماشین
زهرا بازدید : 40 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

سمپاشی

یکی از مهمترین پیشرفت های کنترل حشرات در طول سال های گذشته ، سمپاشی های دوره ای منازل و اداره جات است. سم پاشی منازل را باید به عهده شرکت های سمپاشی متخصص بسپارید. شاید تصور شما بدین گونه باشد که این کار بسیار ساده و کم هزینه است و خودتان به راحتی از پس آن بر می آیید ، اما شایان ذکر است که سم پاشی حشرات ( همچون ساس ، سوسک و …. ) را باید به متخصصان در این زمینه بسپارید تا هم منزل یا اداره شما کاملا پاکسازی شود و هم سلامتیان در معرض خطر قرار نگیرد.

 

متخصصان شرکت آریا تشخیص می دهند که در کدام مناطق و به چه میزان باید سمپاشی شود. پس اگر برای انجام این کار به دنبال معتبرترین شرکت سمپاشی هستید و می‌ خواهید برای از بین بردن سوسک کابینت ، سوسک منازل ، ساس و … دست به‌ کار شوید ، روی شرکت سمپاشی آس حساب کنید!

وجود انواع سوسک حمام ریز و درشت در واحد های مسکونی می‌ تواند از معضل های آزار دهنده برای ساکنان خانه باشند. سوسک فاضلاب و انواع حشرات موذی می‌ توانند باعث مشکلات سلامتی و ایجاد حساسیت های مختلف بشوند. این که بدانیم سوسک خانگی به چه علت و چطور به خانه راه پیدا می‌ کند و راهکار مقابله با آنها مثل سمپاشی منازل و سمپاشی سوسک به چه روش صورت می‌ گیرد ، جهت حفظ سلامتی افراد ساکن در خانه ضروری است.

 

عوامل تاثیرگذار در سمپاشی :

مدت زمان حضور حشرات موذی

اگر مدت زمان طولانی است که احساس می کنید انواع حشرات موذی ( همچون سوسک ریز ، سوسک فاضلاب ، مارمولک ، پشه ، ساس و …. ) در محیط منزل و یا اداره شما وجود دارند ، میزان سمپاشی بیشتر و مدت زمان آن طولانی تر خواهد بود. تشخیص نواحی مورد نیاز سمپاشی حشرات نیز بسیار حائز اهمیت است. برخی از گونه ها فقط در قسمت پایینی دیوار رخنه می کنند و برخی دیگر بر روی سقف. کاملا واضح است که فقط مناطق مورد نظر باید سمپاشی شوند.

مقاومت حشرات به سم ها

برخی از گونه های حشرات در مقابل برخی سم ها به خصوص DDT ( دی‌ کلرو دی‌ فنیل تری‌ کلرو اتان ) مقاوم بوده و در این شرایط باید سعی کنید از سم های مناسب استفاده نمایید. اگر پس از گذشت یک ساعت و نیم از سمپاشی ساس و سوسک و یا هر نوع حشره دیگر ، باز هم حشرات در منطقه سمپاشی شده وجود داشتند ، این نشان دهنده این است که آن ها به این مورد استفاده مقاوم هستند و باید به فکر گزینه های جایگزین دیگری باشید.

سازگاری سطح مورد نظر به سم ها

سطوح و دیوارهایی که از خاک و گل ساخته شده اند ، بیشتر در معرض حشرات موذی قرار دارند. برخی از دیوارهای خاکی حاوی مواد شیمیایی هستند که pH را افزایش داده و منجر به تجزیه برخی سم ها می شوند. سقف های ساخته شده از کاه گل و یا خس دارای شکاف هایی هستند که حشرات می توانند به داخل آن ها رخنه کنند و امکان دسترسی سم به این مناطق بسیار دشوار است.

سازگاری سم ها

هدف اصلی سمپاشی از بین بردن حشرات پس از قرارگیری آن ها بر روی سطوح مختلف است. سم های مناسب نباید حالت مقاوم داشته باشند ، بلکه هم باید حشرات را بر روی سطوح از بین ببرند و هم تاثیر هوابرد داشته باشند. فرمول حشره کش ها بسیار مهم است ، به عنوان مثال کنسانتره های قادر به امولسیون شدن گزینه های مناسبی نیستند.

ضرورت سمپاشی منازل با رویت حشرات و جانوران موذی احساس می شود. با نزدیک شدن به فصل گرما و بالا رفتن درجه حرارت  ، استفاده از سموم بهداشتی در اماکن عمومی و منازل ضروری است.

سمپاشی منازل

سمپاشی ساختمان هزینه بر است ولی این هزینه همیشه یکسان نیست. قیمت سمپاشی منازل شمال تهران و هزینه سمپاشی منازل جنوب تهران متفاوت است. در واقع محله ای که منزل تان در آن واقع شده روی قیمت سمپاشی منازل تاثیرگذار است. برخی از مناطق تهران توسط حشرات اشغال شده اند و نیاز به سمپاشی تضمینی برای ریشه کنی ساس و سمپاشی سوسک دارند. برای اطلاع از هزینه سمپاشی منزل با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید.

چه نکات ایمنی را در سمپاشی منزل رعایت کنیم ؟

باید به خاطر سپرد که حتما از شرکت‌ سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت برای این کار کمک گرفته شود و تا چند ساعت پس از انجام این کار خانه خالی از سکنه باشد تا بخار و ذرات معلق سم از بین برود. سم تا زمانی که مرطوب است می‌ تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌ شود هنگام سم‌ پاشی و تا 48 ساعت بعد ، کودکان زیر 6 سال ، خانم‌ های باردار ، افرادی که دچار بیماری‌ های ریوی و قلبی و کلیوی وحساسیت و بیماری‌ های پوستی هستند ، در خانه حضور نداشته باشند. در سمپاشی منزل نیازی به جمع کردن وسایل خانه نیست. رختخواب‌ ها را در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار‌دهید. پس از سم‌ پاشی و بازگشت به منزل در و پنجره‌ ها باید باز باشند تا احتمال مشکلات تنفسی از بین برود.

خدمات سم پاشی شرکت آریا :

  • سمپاشی منزل
  • سمپاشی شرکت ها
  • سمپاشی اداره ها
  • سمپاشی رستوران ها
  • سمپاشی هتل و مسافرخانه
  • سمپاشی تالار
  • سمپاشی آپارتمان ها و برج
  • سمپاشی انبار و آشپزخانه
  • سمپاشی باغچه و درختان

بهترین زمان سمپاشی ساس در منازل :

از شروع فصل بهار ، هوا گرم شده و در طول این دوره ساس ها به خوبی دوام می آورند و زنده می مانند. در طول فصل تابستان ، مردم ترموستات منزل خود را برای کاهش هزینه ها تنظیم می کنند. در نتیجه این شرایط یک محیط مساعد برای بروز ساس ها را فراهم می کنند. گرما منجر به افزایش فعالیت های ساس ها شده و صاحبان خانه می توانند در طول روز و شب نیش آن ها را احساس کنند. برخلاف تصور بسیاری از افراد ، ساس ها در طول زمستان غیرفعال نمی شوند. این آفات تا زمانی که میزبان داشته باشند می توانند در هر زمان از سال زنده بمانند. با این حال ، متابولیسم آنها در فصل سرما کند می شود.

حقیقت ساده ریشه کن کردن ساس ها این است که شما باید فورا برای سمپاشی آن ها اقدام کنید. بهترین زمان برای جلوگیری از پخش ساس ها ، بلافاصله هنگام جا به جایی به یک فضای جدید است. ساس ها طول عمر زیادی ندارند ، اما می توانند در کوتاه مدت تولید مثل کنند. در شرایط عادی ، ساس های بزرگسال حدود 2 تا 4 ماه زندگی می کنند. از این رو به محض مشاهده ساس ها در منزل خود ، با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید!

امروزه در اکثر اقصی نقاط ایران شاهد حضور ساس ها هستیم و این حشرات موذی زندگی ما را مختل کرده اند. با رفت و آمد به فضاهای عمومی ، احتمال تسریع ورود ساس به منزل شما افزایش می یابد. اگرچه تحقیقات انجام شده نشان می دهد که حضور ساس باعث پخش بیماری نمی شود ، اما آن ها باعث گزش و خارش و استرس و بی خوابی خواهند شد و تا زمانی که کنترل نشوند از بین نمی روند. در واقع تا زمانی که این حشرات تقریبا غیرقابل کنترل باشند ، آلودگی به ساس به رشد خود ادامه خواهد داد. اجازه ندهید این موضوع برای شما اتفاق بیافتد! اگر با این مشکل مواجه شده اید ، حتما با شرکت سمپاشی آس تماس بگیرید تا متخصصین ما در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند!

مزایای خدمات سمپاشی شرکت آریا :

1.    محافظت جامع : به دلیل سال ها تجربه شرکت آریا ، متخصصان ما هر چیز آسیب پذیر موجود در ساختمان را که باعث جذب آفت ها و حشرات شده تشخیص می دهند. با دانش و تجربه خود هر گونه ریسک و خطری را ارزیابی کرده تا یک راه حل مناسب برای محافظتی جامع ارائه دهند.

2.    انعطاف پذیری : متخصصین ما حساسیت سمپاشی حشرات و نیاز به پاسخ فوری و اختیار مطلق را درک می کنند.

3.    ارائه سرویس کامل : چه به خدمات تعمیر و نگهداری معتبر ، به پاسخ سریع اضطراری ، آموزش آگاهی از حشرات و چه به بازرسی توسط تیم فنی و تخصصی ما نیاز داشته باشید ، ما تمامی خدمات مورد نیاز شما برای سمپاشی را فراهم می کنیم.

سمپاشی ساس و سوسک :

ساس ها موجوداتی کوچک ولی بسیار آزار دهنده هستند. ساس ها به همراه دیگر لوازم به داخل خانه ها راه پیدا کرده و با سرعتی باورنکردنی زیاد می شوند. پرداخت هزینه سمپاشی ساس برای از بین بردن آنها بسیار ناچیز است. اگر روی لباس های روشن ، ملحفه ها و روتختی ها لکه های کوچک خون می بینید برای سم پاشی منزل و ریشه کنی ساس به سرعت اقدام کنید. وجود ساس در منزل به خصوص برای کوکان بسیار خطرناک است. اگر کودکی در خانه دارید و روی بدنش زخم های کوچک دیده می شود برای بررسی ساس رختخواب اقدام کنید و سعی کنید سریعا با شرکت سمپاشی تماس بگیرید!

نظافت آشپزخانه و جارو کردن خرده های مواد غذایی یک راه ساده برای حفظ بهداشت و پاکیزگی است. سوسک آشپزخانه از راه آب فاضلاب و سینک ظرفشویی بیرون می آید و از خرده های غذایی تغذیه می کند. سوسک آشپزخانه در شکاف کابینت ها ، درز کاشی ها و سوراخ های ریز گوشه های دیوار جا می گیرد. سوسک فاضلاب از کوچکترین سوراخ ها برای زندگی و قایم شدن استفاده می کند. برای جلوگیری از ورود سوسک های ریز و درشت باید با شرکت سمپاشی معتبری همچون شرکت خدماتی آس تماس بگیرید تا تمامی مشکلات شما حل شود.

سمپاشی.com

رعایت نکات ایمنی در حین سمپاشی منازل :

برای شروع باید ابتدا موارد ایمنی را رعایت کنید! ایمنی به معنای ترکیبی از میزان سمیت یک ترکیب خاص و میزان قرار گرفتن در معرض ارگانیسم غیر هدف نسبت به آن است. هم برای مرگ موش ها و هم حشره کش ها ، داروسازها سعی دارند تا ترکیبات فعال و بی اثر در حشره کش ها را به گونه ای ترکیب کنند تا محصولی با کمترین میزان سمیت برای پستانداران ، کمترین ویژگی های عوامل سرطان زا و ناتوانایی های مادرزادی تولید کنند. ایمنی یکی از اولین و مهمترین مواردی است که هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از مواد شیمیایی سموم دفع آفات برای معالجه یا جلوگیری از آلودگی آفات باید به آن توجه کنید ، به خصوص اگر قصد استفاده از مواد شیمیایی در داخل خانه را دارید.

نقش شما در ایمنی ، در واقع کنترل میزان در معرض قرار گرفتن سموم است. قرار گرفتن در معرض از طریق استنشاق ، تماس پوست یا چشمی و یا مصرف آن ممکن است رخ دهد. اگر شما یا سایرین در معرض آن قرار نگیرید ، میزان سمیت یک محصول خاص فرقی نمی کند.

ویژگی حشره کش های مناسب مورد استفاده سمپاشی :

  • حاوی سم زیاد برای از بین بردن حشرات : اگر مقاومت حشرات بالا رود ، اثرگذاری سم ها کاهش می یابد. هر از گاهی باید نمونه هایی از حشرات را جمع آوری کرده و آزمایشات لازم جهت میزان مقاومت آن ها انجام دهید. در صورت مشاهده مقاومت ، باید از حشره کش ها و سم های دیگر بدون مقاومت متقابل استفاده شود.
  • ماندگاری بر روی سطوح : به منظور جلوگیری از نیاز به استفاده مجدد و مکرر ، که پرهزینه و وقت گیر است ، سم مورد استفاده در روند سم پاشی منازل باید برای مدت طولانی روی سطوح باقی بماند.
  • بی خطر برای انسان و حیوانات خانگی : سم های مورد استفاده باید برای کارمندان شرکت سمپاشی ، ساکنین و حتی حیوانات خانگی بی خطر باشد.
  • مورد تایید صاحبان خانه : برخی فرمولاسیون های سم ها به دلیل بو و یا اینکه چون رسوباتی روی دیوارها جا می گذارند ، کمتر قابل قبول هستند.

نکات کلیدی پس از اتمام سمپاشی سوسک :

1.    به مدت یک ساعت وارد محل سمپاشی شده نشوید. اگر به هر دلیلی وارد آن ناحیه شدید و اثراتی از سم ها را مشاهده کردید ، با یک دستمال مرطوب آن را پاک کنید.

2.    سوسک ها ممکن است حتی پس از سمپاشی نیز زنده بمانند. پس سعی کنید بلافاصله آن ها را با جارو و یا دستمال بردارید و دور بریزید.

3.    نواحی سینک را تا حد امکان تمیز و خشک نگه دارید. اگر سوسک ها سمپاشی شوند اما در معرض آب قرار گیرند ، دوباره زنده می شوند. همچنین سعی کنید همیشه محیط خانه را تمیز نگه دارید ، زیرا در صورت استفاده از طعمه آن ها فقط غذای طعمه را خورده و زودتر می میرند.

4.    پس اتمام سمپاشی سوسک ، شاید ممکن است تا حدود دو هفته آن ها را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید سوسک ها در طول روز ظاهر می شوند. اما نگران نباشید!

5.    پس از دو هفته تمام نواحی که در آن قسمت ها سوسک مشاهده کرده بودید را دوباره بررسی کنید. این کار به تکنسین ها نیز کمک می کند تا نواحی حضور سوسک ها را راحت تر پیدا کنند.

6.    قرار ملاقات های ماهانه خود را تا زمانی که 60 روز هیچگونه حضوری از سوسک ها را مشاهده نکردید ، حفظ کنید. پس از آن هماهنگی های لازم را با تکنسین خود درباره تغییر سرویس به سرویس های پیشگیرانه انجام دهید.

کنترل سوسک با طعمه

استفاده از طعمه برای کنترل سوسک یکی از رایج ترین متدها بوده و برای مکان های سرپوشیده مانند آشپزخانه ها ( اعم از تجاری و مسکونی ) ، رستوران ها و نواحی آماده سازی مواد غذایی ، هتل ها و بیمارستان ها بسیار موثر است. طعمه های سوسک در سه حالت موجود است :

  • مایع
  • ژل
  • جامد

طعمه در مناطق استراتژیک اطراف خانه ، جایی که سوسک ها ساکن هستند قرار داده می شود. سموم داخل طعمه نه تنها بر روی سوسک هایی که آن را می خورند تاثیر می گذارد ، بلکه از طریق انتقال ثانویه روی تخمک های آن ها نیز اثر دارد. بعد از تغذیه ، آنها اغلب به لانه محل بازگشت خود برمی گردند. هر سوسک دیگری که از مدفوع ، بزاق یا لاشه سوسک آلوده استفاده می کند نیز تحت تاثیر طعمه سوسک قرار می گیرد. اساسا این روند باعث ایجاد چرخه ای مابین سوسک ها شده و یکی از ساده ترین روش های سمپاشی سوسک محسوب می شود.

سمپاشی سوسک با بخار

این روش یکی از قدیمی ترین متدهای سمپاشی است که شامل استفاده از حشره کش ها در گاز برای از بین بردن سوسک ها در یک فضای محدود است. این روند شامل آب بندی یک تاسیسات یا بخشی از یک تاسیسات است ، جایی که هجوم سوسک ها در بالاترین سطح قرار دارد. سپس یک گاز برای کاهش جمعیت وارد منطقه می شود. معمولا در صورت بالا بودن سطح آلودگی ، از بخار استفاده می شود. این روش برای مشاغل زیر کاربرد فراوانی دارد :

  • کارخانه ها
  • انبارها
  • کشاورزی
  • کارخانه آردسازی

سمپاشی سوسک در رستوران ها

اقدامات بهداشتی مناسب مانع بروز آلودگی شده و از طریق تمیز کردن تمام مواد غذایی و آشامیدنی ها و دفع مناسب زباله می توانید از هجوم سوسک ها به داخل رستوران خود خودداری نمایید. همچنین نگهداری مواد غذایی در ظروف در بسته و خدمات زه کشی مناسب و روال برنامه نظافت مداوم یک راه حل موثر است. جهت سمپاشی سوسک راه حل های متفاوتی همچون اسپری ، افشانه و طعمه وجود دارد. برای جلوگیری از آلودگی مواد غذایی با سموم ، مقررات سختگیرانه تری برای کنترل در نزدیکی محل های نگهداری مواد غذایی وجود دارد.

سمپاشی ساس

ساس ها فقط هنگام خون خواری به طرف انسان می روند و بر خلاف آفت هایی همچون کک ها و پشه ها مدت زیادی روی بدن انسان باقی نمی مانند. در مدت روز آن ها بی حرکت بوده و در محل های مختلف تاریک و خشک همچون درزهای وسایل منزل ، دیوارها ، سقف ها ،لا به لای کفپوش های چوبی ، زیر درز کاغذ دیواری و بین تشک و تختخواب مخفی می شوند. ساس ها به طور دسته جمعی زندگی می کنند و غالبا به تعداد زیادی در یک محل یافت می شوند. لازم به ذکر است در حرارت های پایین ممکن است تخم ساس تا 3 ماه زنده بماند و در دمای کمتر از 14 درجه بیرون نمی آید! ساسی که تازه از تخم خارج می شود ، زرد رنگ پریده و خیلی کوچک است ، اما شبیه به بالغ آن می باشد.

1.    سمپاشی ساس در کف اطاق ها ، دیوار ، کلیه درزها و شکاف های موجود در منازل و وسایل منازل با استفاده از سم ساس

2.    سمپاشی لوازم خواب تشک ، وسایل پشمی و ابری و وسایل که انسان در آنها استراحت می کند مانند مبلمان و راحت. به خصوص لوازم خواب بچه ها

ساس ها در برابر حشره ‌کش‌ ها بسیار مقاوم هستند و متاسفانه بعید است که شما بتوانید خودتان این مشکل را حل کنید! تیم تخصصی آس در پاکسازی ساس ها در طول سال ‌ها کسب تجربه در زمینه کنترل آفات و حشرات ، تخصص دارد. ما می ‌دانیم از کدام ‌یک از روش‌ ها بهترین نتایج به دست می‌ آیند. توصیه می‌ کنیم برای رفع و خلاصی از دست این حشرات موذی با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکلات شما را حل کنیم!

مراحل سمپاشی ساس :

بازرسی اولیه

تکنسین های آس به منظور دستیابی به نتیجه کارآمد ، تمام محیط را بررسی کرده و تمام تمرکز خود را بر روی تمام قسمت هایی که ساس ها ممکن است مخفی شوند و یا تغذیه کنند قرار می دهند.

تعیین روش سمپاشی ساس

پس از اتمام بازرسی ، زمان آن رسیده که یک طرح درمانی ارائه دهیم. متخصصان آس تصمیم می گیرند که آیا برای انجام این کار ، استفاده از مواد شیمیایی سازگار با محیط زیست را انتخاب کنند یا سایر روش ها!

تدوین و تنظیم برنامه سمپاشی

تکنسین های آس تمامی خدمات سمپاشی ساس را با اطمینان خاطر انجام داده و هر گونه خطر حضور حشرات و سوسک را از بین می برند. تقریبا یک ماه پس از اولین بررسی ، متخصصین دوباره به محل مورد نظر رجوع کرده و در صورت تشخیص و لزوم دوباره روند درمان را تکرار خواهند کرد.

هزینه سمپاشی ساس چه قدر است ؟

هزینه سمپاشی ساس به فاکتورهای مختلفی همچون سایز محیط ( اداری ، تجاری ، مسکونی و …. ) و شدت آلودگی بستگی دارد. به منظور ارائه برآورد قیمت متخصصین آس به محل مورد نظر رجوع کرده تا با بررسی محیط قیمت نهایی را به شما اعلام نمایند.

چگونه متوجه شویم که محیط آلوده به ساس شده است ؟

ساس ها به راحتی پنهان می شوند و معمولا شب ها از محیط مخفی خود بیرون می آیند. بنابراین اگر نمی دانید باید به دنبال چه چیزی باشید ، کشف آلودگی محیط به ساس می تواند چالش برانگیز باشد.

  • غالبا اولین علائم قابل توجه ساس ، گزیدگی است که بر روی بدن انسان به جا می گذارند. این گزش ها مانند برجستگی های کوچک قرمز رنگ ، معمولا در قسمت فوقانی بدن به نظر می رسند و به صورت خطی هستند.
  • ساس ها معمولا روی ملافه و پتو نشانه هایی از خود به جا می گذارند. اگر نقاط قرمز ریز یا رگه های کوچک قهوه ای مشاهده کنید ، این نشان می دهد که ساس ها تغذیه کرده اند و پس مانده از خود به جا گذاشته اند.
  • ساس ها اغلب در داخل و اطراف تشک ها مشاهده می شوند. ملحفه را کنار زده و درز تشک را با دقت بررسی کنید. اگر پوست شما قرمز شده و احساس خارش دارید ، قطعا با آلودگی ساس مواجه هستید.
  • از دیگر مناطقی که ممکن است ساس ها حضور داشته باشند می توان پشت قابل عکس و پریز برق ، داخل کمد لباس ، مبلمان و شکاف و درزها را بررسی کرد.

ساس ها ، حشرات مخفی و دست نیافتنی هستند که از بین بردن آن ها کار نسبتا دشواری است. بهترین راه حل از بین بردن و سمپاشی ساس همکاری با شرکت های حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد. با داشتن سال ها تجربه در این زمینه ، شرکت آریا راه حل های تخصصی برای رهایی از شر این حشرات موذی ارائه می دهد.

سم پاشی شرکت آریا دارای 1 سال گارانتی می باشد و در صورت مشاهده هر کدام از حشرات در زمان کمتر از 1 سال سم پاشی به صورت رایگان صورت می پذیرد و تنها هزینه اندکی بایت خرید سم دریافت می گردد.

 

  • روش های سمپاشی متداول = این روش یکی از متداول ترین راه های سمپاشی ساس محسوب می شود. تکنسین های آس با استفاده از فرمولاسیون های بی خطر تمام نقاط احتمالی را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند.
  • درمان حرارتی = استفاده از روش حرارتی یک راه حل پیشگیری و مقابله با ساس ها می باشد. در این روش از مواد سازگار با محیط استفاده شده و با استفاده از هیترهای قابل حمل ، فضاهای آلوده به تدریج تا 120 درجه فارنهایت گرم شده و تمام ساس ها را در تمام مراحل زندگی از بین می برند.
  • درمان با بخار = همانند درمان حرارتی ، می توان از بخار برای از بین بردن ساس ها در معرض دمای بالا استفاده کرد. بخار یک جایگزین عالی برای سموم دفع آفات بوده و برای مناطقی عمیق و با دسترسی سخت بهترین گزینه محسوب می شوند.

هزینه سم پاشی منازل و ساختمان‌ ها چقدر است ؟

عوامل متعددی از جمله محل سم پاشی ( موقعیت و کاربری ساختمان ) ، نوع حشره و متراژ ( مساحت و تعداد طبقات ) بر نرخ سم پاشی منازل تاثیرگذار هستند.

آیا هنگام سم پاشی منازل لازم است خانه را ترک کنیم ؟

خیر! در واقع ، متخصصان شرکت آریا ترجیح می دهند که شما این کار را انجام ندهید! زیرا از سم هایی استفاده می کنیم که هیچ خطری برای سلامتی انسان ها و حیوانات خانگی ندارد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 916
  • بازدید کلی : 3,030